Jdi na obsah Jdi na menu
 


Učtitelé

22. 5. 2010

Učitelé

Po celé Kolinii najdete spousty lidí, kteří vás budou moci něco naučit. Každé takové učení stojí permanentně několik dovednostních bodů. Většina lidí si za trénink účtuje i nějakou tu rudu.
 

Síla
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Cor Angar 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Diego 1 Starý tábor do 100 -
Gor na Toth 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Lares 1 Nový tábor do 100 Být nezávislý, člen Nového tábora / Bratrstva
Lee 2 Nový tábor do 100 Být žoldák / mág Vody / nekromant
Thorus 2 Starý tábor do 100 Být stráž, pouze do 3.kapitoly
Obratnost
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Cor Angar 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Diego 1 Starý tábor do 100 -
Gor na Toth 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Lares 1 Nový tábor do 100 Být nezávislý, člen Nového tábora / Bratrstva
Lee 2 Nový tábor do 100 Být žoldák / mág Vody / nekromant
Thorus 2 Starý tábor do 100 Být stráž, pouze do 3.kapitoly
Jednoruční zbraně
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Cord 1 Nový tábor 1. i 2.úroveň 1.úroveň - 30 rudy
2.úroveň - 100 rudy
Gor na Toth 1 Bratrstvo Spáče 1. i 2.úroveň Být novicem / templářem
Scatty 1 Starý tábor 1. i 2.úroveň 1.úroveň - 50 rudy
2.úroveň - 150 rudy
Obouruční zbraně
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Lee 1 Nový tábor 1. i 2.úroveň Být žoldák / mág Vody
Cor Angar 2 Bratrstvo Spáče 1. i 2.úroveň Být templářem
Thorus 2 Starý tábor 1. i 2.úroveň Být stráž a mistr v jednoruční zbrani; pouze do 3.kapitoly
Luky
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Cavalorn 1 Chatrč u Starého tábora 1. i 2.úroveň -
Wolf 1 Nový tábor 1. i 2.úroveň -
Kuše
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Scorpio 2 Starý tábor; od 4. kapitoly u Cavalorna 1. i 2.úroveň Být stráž, od 4.kapitoly učí každého.
1.úroveň - 200 rudy
2.úroveň - 300 rudy
Magické dovednosti
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Baal Cadar 1 Bratrstvo Spáče 1.-4. kruh Být novic / templář. Uspat jeho učedníka.
Corristo 2 Starý tábor 1.-4. kruh Být mág Ohně, do 3.kapitoly.
Saturas 4 Nový tábor 1.-5. kruh Být mág Vody
Xardas 5 Xardasova věž 6. kruh Být mág Vody, znát 5. kruh, navštívit chrám Spáče.
Mana
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Baal Cadar 1 Bratrstvo Spáče do 100 Uspat jeho učedníka.
Cronos 1 Nový tábor do 100 -
Torrez 1 Starý tábor do 100 Do 3.kapitoly.
Gor na Toth 2 Bratrstvo Spáče do 100 Být novic / templář
Lovecké dovednosti
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Aidan 1 Mezi Novým a Starým táborem Kůže, zuby, drápy Kůže - 100 rudy
Zuby - 50 rudy
Drápy - 50 rudy
Drax 1 Na cestě k místu výměny Kůže, zuby, drápy Kůže - 100 rudy
Zuby - 50 rudy
Drápy - 50 rudy
Gor na Drak 1 Bratrsvo Spáče, Starý důl Čelisti -
Templář 1 Starý důl Čelisti jen do 3.kapitoly
Tarrok 4 Svobodný důl ohnivý jazyk, kůže trola a stínové šelmy, zub močálového žraloka Dát mu lék.
Wolf 4 Nový tábor krunýř -
Ostatní dovednosti
jméno kap. tábor typ výuky podmínky
Buster 1 Nový tábor akrobacie -
Cavalorn 1 Chatrč u Starého tábora plížení -
Fingers 1 Starý tábor Vykrádání kapes, otvírání zámků Umět se plížit pro vykrádání kapes. Jen do 3.kapitoly.
Wedge 1 Nový tábor Vykrádání kapes, otvírání zámků -